Pozorovatel 2B - jsi přihlášen, liga 2B, herní den 11

Svrhnutí Dark Elfa: cílem této ligy je v sedmi zemích postavit sedm největších magických věží, poté založit kult a vyzvat ostatní vládce, aby ho podpořili. Má-li kult podporu 151 zemí, otevře se vojsku cesta do země Dark Elfa a silnější zvítězí...

Odměňování hráčů

V této lize se hraje o 55,8
Vítěz získá odměnu: 16,7
Hráči si rozdělí za země: 39,1

Dnešní cena za 1 zem: 0,094
Cena všech tvých zemí: 0
Vstup do hry
Komentáře k lize 2B

17. 1. 2017 01:07

Den 9. Krásné bojové počasí 50-150-140.
Věk se posunul do střední fáze a záleží jen a jen na trpělivosti a houževnatosti hráčů Kruhu Světla, zda nás čeká rychlý konec v režii MoDu, nebo přinejmenším týden zajímavého konfliktu.

Masters of Darkness úspěšně rozšířili svůj pozitivní přístup v poušti, kde se jim podařilo zlikvidovat 3 hráče Kruhu. V tomhle počasí si blahem přímo chrochtají, když bez obav z vyfarmení mága mohou hrát svou bojovou hru. Zatímco na zbývajících frontách s Kruhem nemají navrch, jejich drtivá převaha vůči Lormítkům slibuje značné územní zisky.

Lormítka doposud těžili z faktu, že nejsou (respektive neměli být. Klikoroh si zjevně popletl sever a jih, když se rozhodoval, kam bude útočit) pro nikoho priorita a měli čas zachraňovat se z katastrofálních rozjezdů. A nutno říct, že ani týden relativního klidu na záchranu nestačil. Kuul i Lorm bojují celý věk sami, pro bloodgrama je ztráta pouštních držav jen otázkou času, hráči se ani nepokoušeli provázat si fronty tak, aby si mohli pomoci a nebyl vytvořen dostatečný tlak na Raje, který by ulevil Havldanovi. Toho tak čeká podobná párty jako Hodora. Možná jen s tím rozdílem, že pro někoho to může být naplnění snu.

Zatímco Epiqman ještě svádí epický souboj 1v1,5, Hodor si už po nakládačce užívá hry bez rizika. Bohužel, kavalerie v podobě Klikoroha s Golmorem byla objednána s doručením od České pošty a Kruh tak bude brzy dohrávat v pěti. Vyvstává otázka, zda hráčům stojí za to pokračovat ve věku, kde mají malé šance na úspěch. Doufejme, že ano: Fronty mají buď "stabilizované", nebo na nich přímo mají výhodu, v reálném ohrožení nikdo není (s těmi dvěma se předem loučím, nicméně třeba mne překvapí) a mají k dispozici rasové kombo, jehož síla roste s prodlužujícím se věkem.

Pár bodů k zamyšlení:
Je ve strážnici spokojenost?    Jaký efekt bude mít newmike na frontě vůči Lordovi, který se tak poprvé za věk bude muset potýkat s nějakou hrozbou?    (nápověda pro lormítka – takhle je ideální si pomáhat).
Golmor má na hranici s KARAMBOU až příliš moc jedniček. Zmátoří se hráči kruhu, nebo se opět rozbijí přes důmyslnou obranu obrněného barbara?   
Proč trvá bloodgramovi tolik dní zabrat neutrálky po clownsovi?    Byla včerejší armáda 590 v Antemonu způsobena přesunem jedniček ze zázemí, nebo se rozbil o štít seslaný MoDem?   
A to Golmorova lokálka s Eldrodem vážně nevyvolala žádný flame?    :)

Dovolte mi na závěr popřát hráčům Kruhu trpělivost, následovníkům velkého vizionáře lepší teamplay a MoĎákům dobrý lov.

Soutěž bude doplněna později. Výhodu v ní nebude mít nikdo. Chtěl jsem něco příliš náročného.

Jaká je po změnách podle vás nejlepší rasa DE?    Nebo prostě ta, kterou si nejčastěji vezmete do hry?   

  1. Lidé

    Hlasů: 6 (5%)
  2. Barbaři

    Hlasů: 7 (6%)
  3. Skřeti

    Hlasů: 8 (7%)
  4. Skurtuti

    Hlasů: 24 (22%)
  5. Nekromanti

    Hlasů: 11 (10%)
  6. Mágové

    Hlasů: 3 (2%)
  7. Elfové

    Hlasů: 4 (3%)
  8. Temní Elfové

    Hlasů: 30 (27%)
  9. Trpaslíci

    Hlasů: 6 (5%)
  10. Hobiti

    Hlasů: 5 (4%)
  11. Enti

    Hlasů: 5 (4%)
Hlasovalo hráčů: 109

Úprava ras k 1.1.2017 je ve hře!



Dnešním dnem jsou ve hře tyto změny:

Ent: - trojka +1 k útoku z 2/6 na 3/6, cena nápoje lásky -20 z 80 na 60 many.

Temní Elfové: dvojka +1 k útoku z 7/3 na 8/3 a sleva v ceně z 50/10 na 50/9

Elf: startovní zlato +200 z 2800 na 3000. Cena kouzla Uzdravení +25 z 100 na 125 (po slevě samotného elfa z 80 na 100). Snížení limitu kouzel o 20 z 160 na 140

Nekromant snížení limitu kouzel o 20 z 200 na 180

Člověk: snížení efektivity stavby chudobinec z 1/2 na 1/3 a jeho zlevnění o 200 zlata z 700 na 500. Snížení limitu kouzel o 20 z 120 na 100

Tržiště: minimální kurz nultý den na tržišti bude v rozmezí od 10 do 16 many na prodej! Připomínám že kurz je nultý den pevný. Některé rasy tak mnohem lépe prodají manu a zlepší si tak start.

--------------------------------------------------------------------------- ------

Komentář ke změnám, postřehy

Entí trojka - předchozí změna z 3/4 na 2/6 byla krokem správným směrem, v obraně začala být výrazně použitelnější. Bohužel, u rasy s pouhými pěti koly je jednotka která má pouze obrannou funkci značně svazující. Tato změna zvýší útok v rozjezdu o 2, což může ušetřit nějaké zdroje, ale ve většině případů by nemělo dojít k výrazným změnám.

Entí kouzlo - nejsme schopni se shodnout, zda má jít o kouzlo doplňkové, nebo o kouzlo stěžejní, které značně určuje ráz rasy. Tato změna umožní sesílat kouzlo dřívější dny a sníží aktuální rozdíl efektivity mezi spokojeností při zároveň obdržené nespokojenosti.

TE dvojka - Temný elf má skvělý nultý den, více variant rozjezdů, manu z neutrálek, ale s postupujícími dny rychle ztrácí, pokud nejede čistě magii. Předchozí přidání speciální schopnosti jej dále posílilo v rozjezdu. Snahou tedy je neposílit rasu v magii a zaměřit se hlavně na mid-game. Tato změna ovlivní bojující TEčko od třetího dne, kdy ušetří značné zdroje a pošle silnější útok, ale ještě více se projeví ve dnech, kdy začne docházet dech a nedostatek kol a obyvatel vytvoří limit počtu jednotek, které jde naverbovat. Mělo by to také vytvořit větší dilema, zda v některých situacích útočit dál, nebo postavit univerzitu. Tato změna by měla rasu výrazně zatraktivnit.

Elfí zlato a cena uzdravení - Elf je pomalá rasa, s nejvyšším late-game potenciálem. Vyniká vysokou obranou jednotek a extrémně silnou trojkou a uzdravením. Elf je základem rasových komb, které se většinou vyskytují ve špatném počasí. Zlato navíc mu umožní nebýt tam otloukánkem, protože být hraný prostě musí. V dobrém počasí poté usnadní trojtahový rozjezd. Naopak manově velmi výhodné uzdravení se zdraží.

Chudobinec - to asi nemusím rozepisovat.
Limity kouzel - jedním z důvodů je nepřímé posílení mága. Limit kouzel by také měl hrát větší úlohu při rozhodnutích o rasovém složení. Nemělo by být tak snadné odkouzlit celou ligu za pomoci 5 skurutů, 2 barbarů a jedné magické rasy.

  1. Beru na vědomí

    Hlasů: 61 (100%)
Hlasovalo hráčů: 61

Skládání dráčků?   

Mám artefakty ze hry www.panhradu.cz. Napadlo mě, když tolik hráčů touží po modrém nebo rudém dráčkovy (fialový je za trofeje), tak udělat možnost si dráčka vyskládat. Pro podpoření návštěvnosti nejvyšších lig by byl v nejvyšších kryptách (vzácně). Kdo by ho komplet složil na hrdinovi, ten by ode mě dráčka dostal. Co si o tom myslíte?   

Vzhledem k tomu, jak douho trvá výcvik, tak si nemyslím, že by tito kvalitní draci s nula zkušenostmi ohrozili balanc hrdinů v DE.




Jinak mám docela dost namalovaných artefaktu ze hry www.panhradu.cz, pokud by byl zájem vložit některé do DE, tak můžeme něco vymyslet.

Artefakty pro DE?   

Diskusi prosím na fóru Nápady!

  1. Nápad se mi líbí, bude to zajímavá činnost navíc

    Hlasů: 116 (69%)
  2. Nápad se mi nelíbí, takto silní draci by se neměli množit v DE (byť mají 0 zkušeností)

    Hlasů: 52 (30%)
Hlasovalo hráčů: 168