Pozorovatel AT - jsi přihlášen, liga AT, herní den 5

Aréna: tato exkluzivní liga je jen pro dva hráče, cílem je porazit na omezeném prostoru svého soupeře. Zvítězí ten, kdo dobyje poslední zemi soupeře. K registraci do této ligy potřebujete zakoupit Klíč do Arény.

Odměňování hráčů

V této lize se hraje o 0
Vítěz získá odměnu: 0
Hráči si rozdělí za země: 0

Dnešní cena za 1 zem: 0
Cena všech tvých zemí: 0
Vstup do hry
Komentáře k lize AT

18. 2. 2017 12:16

Početní soutěž! Protože to skutečně byla početní soutěž a ne tipovací!
Zadání: Jaký útok dokážu poslat se svým logem nultý den, když drak má 11000xp?   
Řešení: Sýpka, Cech války, odtah 5 kol, prodej sýpky, verb 14 dvojek, prodej cechu, verb 7 jedniček, vycvičení +1% útoku hrdinovi, útok = 251.
Je třeba brát v úvahu počasí, bonus na zlato v zemi, speciální schopnost entů, rozjezd přes cech války, hrdinu, a že není možné používat služby.
Správných odpovědí bylo 5 ze 14, což nestačí na zdvojnásobení počtu odměn. Seřadil jsem vás podle data odeslání, použil RNG a vyhráli hráči, kteří svou zprávu poslali jako 1. - Bushman a jako 5. – KARAMBA.
Samozřejmě je možné, že jsem něco přehlédl, pokud jste přesvědčeni, že jde poslat útok vyšší, rozporujte to urychleně na ligovém

Rozjezd přes cech války je jedním ze tří hlavních rozjezdů, který ent může použít (samozřejmě s tím rozdílem, že se neprodává sýpka a jen se verbnou 2-3 jedničky místo dvojek). Obvykle končí i při špatném hrdinovi na 8 zemích, ale je obecně slabší než 1-2, nebo 1-3, protože 15 kol je prostě méně než 18 u TE (které k tomu má 2 sýpky a manu z pasivky), nebo 24 u cechových ras. V počasí, do kterého se berou enti, se navíc nenajde v kase zlato pro zvýšení efektivity. Hodí se ale pokud očekáváte nespokojenosti, jdete do střetů, nebo vám hrozí blok.
Tady jsem ho použil spíše z nutnosti kvůli fakt mizernému logu. Hrozily absence obchodních smluv, ztráty kol kvůli dvěma zemím s 20% do obrany a že mi hrdina skončí na dovolené v zapadákově na kraji mapy.
Proti poslovi jsem zjevně vyhrál střet o jezerní království (kam jsem šel přes zrušenou) a k tomu si opravdu velmi, velmi přeju, že šel do střetu sám se sebou. Opravdu chci věřit tomu, že v kouzelném lese je 45 jedniček a ne 40 trojek (prosím prosím, přeci nekouzlil). Dnes to chce poslat útok, protože proti poslovi je nutné využívat denně kradení a skutečně zajímavé to začne být až zítra.

2. kolo, tentokrát TIPOVACÍ soutěž.
Tipněte si, kolik many na mě pošle posel celkem za 3. a 4. den dohromady. Nejlepší tip získá nového hrdinu entí rasy dle svého výběru, který dostane do vínku 3000xp navíc a k tomu buď meč Andůril, nebo Irsilovu mandragoru. Ze všech tipů, i těch úplně mimo, poté náhodně vylosuji jeden, který získá 1000 xp pro hrdinu.
Do dlouhodobé soutěže získá prvních 25% hráčů 1 bod, dalších 25% hráčů 0,5 bodu a dalších 25% hráčů 0,25 bodu.

Své odpovědi posílejte na účet Příjem úplatků a udělejte je nesmazatelnými pomocí "N". Současně musí každý hráč napsat jména minimálně tří a maximálně pěti unikátních hrdinů, na které poté mohou dostat artefakt v případě výhry. Uzávěrka je v neděli 23:59:59.
zpráva tedy bude vypadat
- číslo
- hrdina1, hrdina 2, hrdina 3 (když k nim napíšete ID, ušetříte mi tím práci)

Zúčastnit se mohou účty, které jsou alespoň ve třetí lize a mají nahráno minimálně 25 dnů. Pokud se budou shodovat jména hrdinů od více hráčů (účtů), budou tyto tipy vyřazeny.

Jaká je po změnách podle vás nejlepší rasa DE?    Nebo prostě ta, kterou si nejčastěji vezmete do hry?   

  1. Lidé

    Hlasů: 8 (5%)
  2. Barbaři

    Hlasů: 12 (8%)
  3. Skřeti

    Hlasů: 12 (8%)
  4. Skurtuti

    Hlasů: 33 (22%)
  5. Nekromanti

    Hlasů: 12 (8%)
  6. Mágové

    Hlasů: 3 (2%)
  7. Elfové

    Hlasů: 7 (4%)
  8. Temní Elfové

    Hlasů: 37 (25%)
  9. Trpaslíci

    Hlasů: 7 (4%)
  10. Hobiti

    Hlasů: 5 (3%)
  11. Enti

    Hlasů: 10 (6%)
Hlasovalo hráčů: 146

Úprava ras k 1.1.2017 je ve hře!



Dnešním dnem jsou ve hře tyto změny:

Ent: - trojka +1 k útoku z 2/6 na 3/6, cena nápoje lásky -20 z 80 na 60 many.

Temní Elfové: dvojka +1 k útoku z 7/3 na 8/3 a sleva v ceně z 50/10 na 50/9

Elf: startovní zlato +200 z 2800 na 3000. Cena kouzla Uzdravení +25 z 100 na 125 (po slevě samotného elfa z 80 na 100). Snížení limitu kouzel o 20 z 160 na 140

Nekromant snížení limitu kouzel o 20 z 200 na 180

Člověk: snížení efektivity stavby chudobinec z 1/2 na 1/3 a jeho zlevnění o 200 zlata z 700 na 500. Snížení limitu kouzel o 20 z 120 na 100

Tržiště: minimální kurz nultý den na tržišti bude v rozmezí od 10 do 16 many na prodej! Připomínám že kurz je nultý den pevný. Některé rasy tak mnohem lépe prodají manu a zlepší si tak start.

--------------------------------------------------------------------------- ------

Komentář ke změnám, postřehy

Entí trojka - předchozí změna z 3/4 na 2/6 byla krokem správným směrem, v obraně začala být výrazně použitelnější. Bohužel, u rasy s pouhými pěti koly je jednotka která má pouze obrannou funkci značně svazující. Tato změna zvýší útok v rozjezdu o 2, což může ušetřit nějaké zdroje, ale ve většině případů by nemělo dojít k výrazným změnám.

Entí kouzlo - nejsme schopni se shodnout, zda má jít o kouzlo doplňkové, nebo o kouzlo stěžejní, které značně určuje ráz rasy. Tato změna umožní sesílat kouzlo dřívější dny a sníží aktuální rozdíl efektivity mezi spokojeností při zároveň obdržené nespokojenosti.

TE dvojka - Temný elf má skvělý nultý den, více variant rozjezdů, manu z neutrálek, ale s postupujícími dny rychle ztrácí, pokud nejede čistě magii. Předchozí přidání speciální schopnosti jej dále posílilo v rozjezdu. Snahou tedy je neposílit rasu v magii a zaměřit se hlavně na mid-game. Tato změna ovlivní bojující TEčko od třetího dne, kdy ušetří značné zdroje a pošle silnější útok, ale ještě více se projeví ve dnech, kdy začne docházet dech a nedostatek kol a obyvatel vytvoří limit počtu jednotek, které jde naverbovat. Mělo by to také vytvořit větší dilema, zda v některých situacích útočit dál, nebo postavit univerzitu. Tato změna by měla rasu výrazně zatraktivnit.

Elfí zlato a cena uzdravení - Elf je pomalá rasa, s nejvyšším late-game potenciálem. Vyniká vysokou obranou jednotek a extrémně silnou trojkou a uzdravením. Elf je základem rasových komb, které se většinou vyskytují ve špatném počasí. Zlato navíc mu umožní nebýt tam otloukánkem, protože být hraný prostě musí. V dobrém počasí poté usnadní trojtahový rozjezd. Naopak manově velmi výhodné uzdravení se zdraží.

Chudobinec - to asi nemusím rozepisovat.
Limity kouzel - jedním z důvodů je nepřímé posílení mága. Limit kouzel by také měl hrát větší úlohu při rozhodnutích o rasovém složení. Nemělo by být tak snadné odkouzlit celou ligu za pomoci 5 skurutů, 2 barbarů a jedné magické rasy.

  1. Beru na vědomí

    Hlasů: 88 (100%)
Hlasovalo hráčů: 88

Skládání dráčků?   

Mám artefakty ze hry www.panhradu.cz. Napadlo mě, když tolik hráčů touží po modrém nebo rudém dráčkovy (fialový je za trofeje), tak udělat možnost si dráčka vyskládat. Pro podpoření návštěvnosti nejvyšších lig by byl v nejvyšších kryptách (vzácně). Kdo by ho komplet složil na hrdinovi, ten by ode mě dráčka dostal. Co si o tom myslíte?   

Vzhledem k tomu, jak douho trvá výcvik, tak si nemyslím, že by tito kvalitní draci s nula zkušenostmi ohrozili balanc hrdinů v DE.




Jinak mám docela dost namalovaných artefaktu ze hry www.panhradu.cz, pokud by byl zájem vložit některé do DE, tak můžeme něco vymyslet.

Artefakty pro DE?   

Diskusi prosím na fóru Nápady!

  1. Nápad se mi líbí, bude to zajímavá činnost navíc

    Hlasů: 132 (69%)
  2. Nápad se mi nelíbí, takto silní draci by se neměli množit v DE (byť mají 0 zkušeností)

    Hlasů: 59 (30%)
Hlasovalo hráčů: 191