Dark Elf - přehled ras

Průvodce ras a jak dobýt zemi Přehled staveb, které se zobrazují na mapě


LidéLidská rasa je průměrná ve všech dovednostech a je dobře přizpůsobivá. Bonus rasy: stavba Tržiště umožňuje provést tři obchody za den.
Lidé LidéKol za den8Peníze při startu4400
Limit kouzel120Mana při startu200
Zbrojnoš

Zbrojnoš
Cena30  0Rytíř

Rytíř
Cena90  7Mudrc

Mudrc
Cena150  20
Žold1Žold5Žold10
Útok1Útok7Útok4
Obrana5Obrana3Obrana4
BarbařiBarbaři jsou drsní a útoční válečníci, ale jsou horší v obchodu a v magii nežli lidé. Hodnost za úspěšný vojenský útok na nepřítele roste 2x rychleji a za neúspěšný klesá 2x pomaleji. Hodnost nemůže klesnout pod 1/2 základu ligy.
Barbaři BarbařiKol za den7Peníze při startu2000
Limit kouzel60Mana při startu100
Válečník

Válečník
Cena40  0Berserker

Berserker
Cena100  5Zaříkávač

Zaříkávač
Cena160  20
Žold2Žold4Žold11
Útok4Útok9Útok5
Obrana3Obrana3Obrana4
SkřetiZlé skřetí plemeno se velmi rychle množí, v boji protivníka převyšuje spíše počtem nežli silou. Plenivý útok je silnější o 20% a ostatní členové aliance mají bonus 5% za každého skřeta. Součet aliančního bonusu je max. 20%.
Skřeti SkřetiKol za den10Peníze při startu1500
Limit kouzel80Mana při startu100
Skřet

Skřet
Cena30  0Veleskřet

Veleskřet
Cena200  9Šaman

Šaman
Cena100  30
Žold2Žold8Žold14
Útok2Útok5Útok3
Obrana4Obrana3Obrana3
SkurutiSkuruti jsou v boji lepší a krutější nežli jejich skřetí bratři, ale velmi špatně ovládají magii. V ostatních vlastnostech jsou si velmi podobní. Bonus rasy: stavby lze prodat za poloviční cenu.
Skuruti SkurutiKol za den9Peníze při startu2000
Limit kouzel45Mana při startu75
Skurut

Skurut
Cena50  0Troll

Troll
Cena130  4Zlotr

Zlotr
Cena120  30
Žold2Žold5Žold16
Útok3Útok7Útok5
Obrana3Obrana1Obrana3
NekromantiNekromanti jsou prastará rasa, ovládající černou magii, s jejíž pomocí vyvolávají hordy nemrtvých bojovníků. 10% ze zabitých nepřátelských vojáků a obyvatel se ihned po dobytí země přemění na zombie (jednotky prvního stupně). V zemi musí být volné domy.
Nekromanti NekromantiKol za den8Peníze při startu3200
Limit kouzel200Mana při startu300
Zombie

Zombie
Cena10  0Nazgůl

Nazgůl
Cena0  15Přízrak

Přízrak
Cena150  15
Žold1Žold3Žold10
Útok1Útok7Útok5
Obrana4Obrana2Obrana3
MágovéMágové vynikají v moudrosti a znalosti mocných kouzel, a také černá magie jim není zapovězena. Z každého kouzla, které neprojde magickou obranou mága, získá mág 25% z ceny kouzla.
Mágové MágovéKol za den7Peníze při startu2000
Limit kouzel240Mana při startu600
Zabiják

Zabiják
Cena0  4Démon

Démon
Cena0  20Mág

Mág
Cena0  15
Žold1Žold6Žold7
Útok2Útok7Útok3
Obrana5Obrana2Obrana5
ElfovéElfové jsou nevýbojná rasa, žijící v lesích. Ovládají stejně dobře luk i magii. Dobrá (žlutá) kouzla jsou levnější o 20% a ostatní členové aliance mají slevu 5% za každého elfa. Součet alianční slevy je max. 30%.
Elfové ElfovéKol za den7Peníze při startu2800
Limit kouzel160Mana při startu300
Lučištník

Lučištník
Cena25  0Těžkooděnec

Těžkooděnec
Cena60  8Léčitel

Léčitel
Cena100  15
Žold1Žold5Žold9
Útok2Útok6Útok5
Obrana6Obrana4Obrana5
Temní ElfovéTemní elfové propadli zlu, netráví čas budováním, ale zapovězenými a krvavými rituály. Jejich šermíři patří mezi nejobávanější bojovníky. Za každého zabitého vojáka při úspěšném vojenském útoku dostane: +1 many za obrannou, +2 many za útočnou, +3 many za magickou jednotku.
Temní Elfové Temní ElfovéKol za den6Peníze při startu3100
Limit kouzel200Mana při startu300
Střelec

Střelec
Cena30  0Šermíř

Šermíř
Cena50  10Zaklínač

Zaklínač
Cena60  10
Žold1Žold5Žold10
Útok3Útok7Útok4
Obrana5Obrana3Obrana5
TrpaslíciTrpaslíci jsou odolné plemeno zdatné v boji a výrobě. Jejich nádhernému brnění se žádné jiné nevyrovná. Veškeré doly a pevnosti jsou levnější o 20% a ostatní členové aliance mají slevu 5% za každého trpaslíka. Součet alianční slevy je max. 30%.
Trpaslíci TrpaslíciKol za den6Peníze při startu4500
Limit kouzel80Mana při startu200
Sekerník

Sekerník
Cena10  0Ničitel

Ničitel
Cena40  2Stařešina

Stařešina
Cena200  2
Žold1Žold3Žold9
Útok2Útok5Útok3
Obrana7Obrana6Obrana7
HobitiPřes svůj malý vzrůst jsou mírumilovní hobiti odolné plemeno, také jsou dobří obchodníci a když se jim daří, jejich počet rychle roste. Odvod z příjmů (zlaté, mana) za každé kolo do alianční pokladnice je 5% místo klasických 4%.
Hobiti HobitiKol za den11Peníze při startu3000
Limit kouzel45Mana při startu50
Krajník

Krajník
Cena22  0Šlechtic

Šlechtic
Cena100  10Alchymista

Alchymista
Cena100  25
Žold3Žold10Žold17
Útok2Útok4Útok1
Obrana2Obrana2Obrana2
EntiPrastarý lesní národ, ani dobrý ani zlý. Jsou to obrovití pastýři stromů,sice pomalí, ale odolní bojovníci se záhadnou magií. Z obyvatel mohou verbovat až 90% vojenských jednotek. Stroj času a Brána času jsou levnější o 30% a málokolové rasy (do 7 kol) v alianci mají na tyto budovy slevu 10% za každého Enta. Součet alianční slevy je max. 30%. Stavba Magický hájek snižuje v dané zemi účinek zlých přírodních kouzel na polovinu.
Enti EntiKol za den5Peníze při startu5000
Limit kouzel26Mana při startu0
Dubodub

Dubodub
Cena20  0Listovlas

Listovlas
Cena100  0Vrbák

Vrbák
Cena200  0
Žold0Žold0Žold0
Útok4Útok8Útok2
Obrana6Obrana8Obrana6