Pozorovatel 2Cm
-
jsi přihlášen, liga 2Cm
, herní den 16
Svrhnutí Dark Elfa: cílem této ligy je v sedmi zemích postavit sedm největších magických věží, poté založit kult a vyzvat ostatní vládce, aby ho podpořili. Má-li kult podporu 65 zemí, otevře se vojsku cesta do země Dark Elfa a silnější zvítězí...
Tato nevíkendová liga "nového typu" má zastavené vyhodnocování útoků a kouzel o víkendu. Vyhodnotí se až v pondělí.
16. den: Předčasné gratulace, odlogy a zapomenutý drak
A je to tady, vážení fanoušci krve, magie a intrik! 16. den ligy přináší klid před bouří, protože zatímco někteří vládci odchází do věčných mapových lovišť, jiní už začínají plánovat, jak si rozdělí slavnostní výhry. Ale nebojte, pořád je tu dost prostoru pro drama – elfové v kleci, draci v jezerním přístavu a znechucení kryptaři, kteří by za tu příležitost dali duši… nebo aspoň poslední zbytek many.
DEgeni: Odlog na věčné časy (nebo aspoň do příští ligy)
Dlouho očekávané rozhodnutí padlo: DEgeni odlogli. Bylo to tiché, bez fanfár, ale rozhodnutí tím pádem už zřejmě padlo. Liga je na dosah ruky vítězného dua Budeme překážet a !!!2CmNeníMnogo!!!. Tímto jim gratulujeme, ať už si titul rozdělí jakýmkoliv způsobem. Ale otázka visí ve vzduchu: Kdo z nich si nárokuje Darkelfův skalp?
Rainmanův odchod a elfská dieta
V jiném koutu mapy zanechal Rainman po svém odlogu elfského hrdinu zavřeného v kleci. Chudák elf! Beztak se modlí, aby ho Kabuto zítra zachránil, dal mu najíst, napít, a možná ho i znovu postavil na nohy. Vždyť nikdo nechce trávit další den v pavučinách a starých ruinách.
Kabuto má teď na stole rozhodnutí: vrátí elfovi svobodu, nebo ho nechá napospas osudu? V Darkelfovi se cení každé gesto milosrdenství, pokud ovšem nepřijde na úkor dalšího tahu, že?
Dračí brloh a krypto-žal
A pak je tu jezerní přístav a jeho smutný příběh. Trestuhodně tam zůstal nevybrakovaný dračí brloh! Ano, čtete správně. V lize, kde se kryptaři třesou na každý dračí zub a drahokam, si někdo dovolil nechat dračí poklad ležet ladem. Možná vládci ztrácejí motivaci, nebo prostě nemají čas. Jaké to zklamání pro všechny hrdiny, kteří místo toho expí na neutrálních zemích.
A kdo by mohl tuto nevyužitou příležitost napravit? Možná si někdo přece jen udělá čas, až odloží jiné starosti – nebo aspoň rozptýlí myšlenky na odchod DEgenů. A ti, co ještě nezapomněli na krásy dračích brlohů, teď určitě cítí mírné bodnutí u srdce.
Co dál?
S DEgeny mimo hru, vítězi téměř jasnými a několika neutrálními problémy na mapě se liga blíží ke svému konci. Vítězství je na dosah, ale dokáže někdo předvést ještě nějaký dramatický obrat?
16. den: Tanec na ostří meče
Hvězdička padla pod tlapami Pumy
Skurut Hvězdička z DEgenů zažil hořký konec – odlognutí následované brutálním útokem skurutky Pumy z !!!NM!!!. Ta přes portál vtrhla jako hladová šelma na farmářský trh a nenechala za sebou nic než prázdnou mýtinu. „Trhala a trhala, až jej celého roztrhala,“ píší kroniky, zatímco DEgeni si lámou hlavy, jak z této rány ven. S odchodem Hvězdičky ztratili nejen zemi, ale i kouzelný potenciál a schopnost snížit hodnosti svých nepřátel. Povede se Nihaliovi zkrotit Pumu a zavřít ji do kotce? Nebo se pokusí o nekro-verzi této šelmy a přidá ji na svůj seznam nemrtvých mazlíčků?
Bomi: Noční vrah elfích snů
Barbar Bomi včera pod svitem měsíce provedl nejsilnější útok ligy s úctyhodnou silou 1920. Obětí se stalo město lesních elfů, které zjevně nevěnovalo dostatek pozornosti ochraně svých hranic – nebo antidračím krystalům kolem chrámu. Mohla by to být jedna z těch proslulých "chrámových párty", kdy elfové v opojení vína zapomenou na svět kolem sebe? A pokud ano, kdo bude další na seznamu Bomiho nočních radovánek? Barbar si zjevně jede své a nezajímá ho, co si o něm ostatní myslí.
Liga ve znamení 2v2 spojenectví
Mírování se přetavilo v regulérní spolupráci: Mongolové s DEgeny stojí proti !!!NM!!! a Budeme překážet. A tak se začíná hrát vážná hra magie a strategie. Jak asi probíhá kouzlení jejich společného mag-listu? Je možné, že Nihalies a Kabuto mají tajnou společnou komunikační linku – nebo snad sdílí kouzla pěkně postaru přes alifórum? Z opačné strany barikády si jistě elf Zahyy s Pumou vyměňují přátelské poklony o tom, kdo co včera zničil efektivněji.
Napište nám do ligového komentáře, jak jste spokojení s kouzlením svého týmu, a přidejte pár peprných poznámek na adresu těch, co to flákají. Možná se o nich příště dozvíme víc – protože co je lepší než veřejné praní špinavého magického prádla?
15. den: Firemní večírek, mírové obláčky a záblesky magických věží
Kdo by si pomyslel, že Darkelf, známý svou krvežíznivou pověstí, zažije období plné míru, veselí a… firemních večírků? 15. den přinesl na mapu směsici diplomacie, zábavy a opojných nápojů, zatímco hráči přemýšlejí, zda je mlácení po hlavě opravdu jedinou cestou ke slávě.
Bakula a magie pivního sudu
Legenda praví, že velký mág Bakula dokáže za pomoci své many seslat blesky, které otřesou celou mapou. Jenže včerejší večer byl jiný. Půllitry a panáky se staly jeho pravými kouzelnými hůlkami, a místo aby ničil nepřátele, vypálil si játra na firemním večírku. Jeanovi paparazzi byli všude, a kdyby měl Darkelf svůj sociální mediální prostor, už bychom asi měli reklamu na předvánoční štěstí a vánoční pivní speciál.
Zatím není jasné, jak moc Bakulova pivní magie ovlivní jeho další tahy. Ušetřil sice manu i tahy, ale otázkou zůstává, zda je použije na něco jiného než na regeneraci a studené obklady. Jeho protivníci mezitím mají volné pole – nebo alespoň tolik, kolik jim jeho mlhavé kocovinové kouzlo dovolí.
DEgeni: Mír místo degenerace?
A co DEgeni? Zdá se, že už mají dost pokusů zdegenerovat Mongoly a přešli na zcela jinou strategii – mír! Ano, slyšíte správně. DEgeni se nyní pokoušejí udobřit s vládci, kterým zajali hrdiny. Diplomacie prý v některých zemích dokonce přináší blahobyt. Hospody praskají ve švech, nevěstince otevírají své dveře dokořán a každá druhá země pořádá vlastní firemní večírek.
Jenomže otázka zní: jak dlouho to vydrží? Když mír přinese párty a štěstí, přinese i vítězství? Zatím se zdá, že DEgeni vsadili na dlouhodobější plán. Představte si svět, kde se aliance přestanou navzájem drtit a místo toho se sejdou na drink. Za kolik tahů by se asi postavilo sedm magických věží?
Diplomacie, aliance a vzpomínky na staré časy
Pamatujete na dobu, kdy aliance spolupracovaly? Jedna si odnášela vítězství, druhá sbírala kredity, a všichni se nakonec smáli? Dnes to vypadá, že hráči zapomněli na staré dobré časy a raději tráví tahy plánováním, kdo koho dříve praští přes hlavu. Jenže co kdyby se to změnilo?
Připomínáme, že Darkelf není jen o boji, ale i o společné výpravě proti vládci Darkelfovi. Postavit těch sedm magických věží, získat podporu a vyrazit do finální bitvy. To zní jako plán, který by mohl nahradit stávající chaos. Mír, dokud se nepřipraví armáda na poslední zteč – co vy na to, vážení hráči?
Co dál?
Mírové období otevírá spoustu otázek. Udrží DEgeni svou diplomacii, nebo se zase vrátí ke svému degenerativnímu umění? Dokáže Bakula proměnit svou kocovinu v další magický útok, nebo jeho blesky uvíznou v pivní pěně? A najde se aliance, která si vzpomene na staré časy, postaví věže a spojí síly proti Darkelfovi?
Před námi je ještě dlouhá cesta, a jak už to na Darkelfovi bývá, jediná jistota je, že nic není jisté. Jedno je ale jasné: pokud se někde objeví další firemní večírek, Jeanovi paparazzi budou připraveni!