Pozorovatel K1 - jsi přihlášen, liga K1 , herní den 13

Dobýt Pražský Hrad: cílem této ligy je v sedmi zemích postavit sedm největších magických věží, poté založit kult a vyzvat ostatní vládce, aby ho podpořili. Má-li kult podporu 128 zemí, otevře se vojsku cesta na Pražský Hrad a silnější zvítězí...

Odměňování hráčů

V této lize se hraje o 54,4
Vítěz získá odměnu: 16,3
Hráči si rozdělí za země: 38,1

Dnešní cena za 1 zem: 0,17
Cena všech tvých zemí: 0
Vstup do hry
Komentáře k lize K1

18. 1. 2025 00:03

Zítra začíná liga K1, budeme losovat tři artefakty!

Bude-li v lize K1 hrát 5. den alespoň 20 hráčů, vylosujeme třem hrdinům tyto artefakty - dárky, mají v sobě ukryté překvapení:



Navíc se 7. den losuje pro nováčkovské hrdiny (do 30000 zkušeností) 3 x 1500 !

17. 1. 2025 07:08

K1 – Den dvanáctý: Příprava

Ráno v krčmě U Rozlitého džbánu bylo klidné a ospalé. Hospodský, stále ještě rozespalý, si vzal Matějův zápisník s sebou na záchod. Usadil se, zavřel dveře a se zaujetím začal číst další záznamy, které se tam záhadně objevily.

--

Den dvanáctý: Příprava na pád

Dvanáctý den věku. Pražský hrad stojí, ale jen na oko. Legion of Doom, vládci mapy a strůjci tohoto věku, se blíží k finálnímu kroku. Poslední přípravy, poslední kouzla, poslední čekání.

V čele tohoto velkého finále stojí Reno, připraven zasadit rozhodující úder a zapsat své jméno do kronik jako vládce, který sesadil Svatého Václava z trůnu. Ale co kdyby Reno náhle odešel? Co kdyby se rozhodl, že má jiné plány?

Naštěstí, pokud by se tak stalo, je tu neutrál Bóža. Tiše sleduje dění a s lehkým úsměvem prohlašuje, že pokud by Reno nechtěl, je připraven zaskočit a věk zavřít sám.

--

Hospodský zaklapl zápisník a uchechtl se. „Bóža je vtipálek,“ zamumlal, položil knihu zpátky na poličku a vydal se připravit korbely na další večer.

15. 1. 2025 08:28

K1: Den desátý - Ticho před triumfem

Bylo to zase ráno. Krčma U Rozlitého džbánu byla ponořená do zbytků noci. Lavice byly poseté spícími hosty, na stolech se válely prázdné korbely, a vzduch voněl pivem, kouřem a trochou zatuchliny. Hospodský, stále ještě rozespalý, si sedl za výčep, sáhl po zápisníku a otevřel ho na nové stránce.

Slova na něj opět čekala, napsaná stejným stylem jako předtím. Přestože Matěj nebyl nikde v dohledu, zápisky tam byly – čerstvé, jako by je právě někdo dopsal. Hospodský se usadil a začal číst.

--

Den desátý: Ticho před triumfem

Desátý den věku. Pražský hrad stále stojí, jeho zdi odrážejí ranní světlo, ale každý ví, že jeho čas se krátí. Legion of Doom pokračují ve svém neúprosném tažení, jejich vlajky vlají nad krajinou, která už jim z větší části patří. Neutrální země? Dávná historie. Každý úder je teď přesný, každý krok promyšlený. Je to jen otázka času – pár dní – než bude Svatý Václav sesazen z trůnu.

Hrad, který kdysi působil nedobytně, teď vypadá jako papírová pevnost, čekající na poslední úder. Václav sedí na svém trůnu, oči upírá na mapu, která už ztratila svůj smysl. Tiše počítá dny, snad hodiny, než se brány otevřou a jeho vláda skončí.

Ale i v těchto tichých dnech se píší příběhy. Jeden z nich patří Renovi, hráči, jehož zástavy už dávno zdobí jeho území. Reno dnes dokázal něco, co stojí za zvláštní zmínku – složil Stříbrného dráčka. Gratulace, Reno!

LoD se nyní připravují na svůj triumfální závěr, zatímco hradní zdi tiše čekají na příchod armád. A tak čas plyne, jako ozvěna, která slábne, dokud nezazní poslední vítězný pokřik.

--

Hospodský zaklapl zápisník, přejel prsty po jeho zašpiněném obalu a zavrtěl hlavou. „Stříbrnej dráček, hmmm …“ zamumlal si.
„No nic, stejně to vypadá, že tady je všechno jasný.“ Uložil zápisník zpátky na poličku, jako by to byla nějaká cennost, a zvedl první prázdnej korbel. Krčma se pomalu začala probouzet – stejně jako konec jednoho věku na mapě.

Balanc ras je tu - "málokolové" si přilepší! Jak parametry, tak aliančními bonusy!



Tak je tu po dlouhé době poměrně revoluční finální návrh na úpravu ras, který se nám líbí. A to jak mě, tak i skupině hráčů, která pod organizačním vedením Mc_Rideho přišla s několika návrhy, z nichž po dlouhých diskuzí v poradní skupině (prý i dost ostrých) vzešla tato finální verze.

Seznam zkušených veteránů, co pracovali na tomto návrhu (abecedně):

Epiqman, élbé, ffv vy/Nobody, Funghi, Galwail, HUHUHU, Inf, KrKavec, maxpol, MC_Ride, Thal/Thalantyr, vakuum

Možných variant bylo hodně, něco se zavrhlo hned, něco by se špatně implementovalo do systému hry (zavrženo mnou), něco se zvažovalo a ve finále od toho upustilo. Zkrátka, zde je finální návrh, který se nám líbí! Rádi bychom, aby vás bavilo kombinovat málokolové rasy v alianci a s chutí sáhli třeba po Entech s pěti koly - těm bylo pomoženo asi nejvíce (navrhovaný Hájek dává +1 porodnost!).

*>* *>* *>* BALANC RAS - tabulka (OBRÁZEK) *<* *<* *<*

(zde je klasický přehled ras)

Stručně řečeno, málokolové rasy jsou slabší, kor v nynějších prázdných mapách. Je třeba jim pomoci.
Navíc byl i požadavek nějak osvěžit spolupráci mezi málokolovými rasami, aby chytrým poskládáním aliance získaly pěkné bonusy. A to se myslím povedlo.

Koncept se nazývá "Rasová synergie" málokolových ras. Změny se dělaly u pěti ras z šesti.

Enti, Trpaslíci, Temní Elfové, Mágové, Elfové.

Barbaři nám přišli jako jediní dost silní, schopní se slušně prosadit v prázdných mapách. Avšak i barbaři, jakožto málokolová rasa (do 7 kol včetně), budou profitovat z těchto změn (z aliančního bonusu).

Vícekolové rasy se nemění. Nemají přístup k těmto chystaným výhodám.

Nyní je to na vás - komunitě. Chceme slyšet váš názor. Implementace do hry bude za nějaký čas. Napište prosím váš názor na fórum Nápady.

Děkuji moc poradcům a hlavně Mc_Ridemu *)* , který byl styčná osoba a komunikoval vše se mnou a s týmem poradců.


p.s. nehlasujte v anketě hned, nejprve si prosím nechte v hlavě ty navrhované změny "uležet"

  1. Změny se mi líbí

    Hlasů: 30 (37%)
  2. Změny se mi nelíbí

    Hlasů: 3 (3%)
  3. Líbí se mi úprava Entů

    Hlasů: 4 (4%)
  4. Nelíbí se mi úprava Entů

    Hlasů: 4 (4%)
  5. Líbí se mi úprava Trpaslíků

    Hlasů: 6 (7%)
  6. Nelíbí se mi úprava Trpaslíků

    Hlasů: 1 (1%)
  7. Líbí se mi úprava Temných Elfů

    Hlasů: 5 (6%)
  8. Nelíbí se mi úprava Temných Elfů

    Hlasů: 2 (2%)
  9. Líbí se mi úprava Mágů

    Hlasů: 2 (2%)
  10. Nelíbí se mi úprava Mágů

    Hlasů: 4 (4%)
  11. Líbí se mi úprava Elfů

    Hlasů: 2 (2%)
  12. Nelíbí se mi úprava Elfů

    Hlasů: 4 (4%)
  13. Alianční bonusy jsou moc silné

    Hlasů: 4 (4%)
  14. Alianční bonusy jsou akorát

    Hlasů: 9 (11%)
  15. Alianční bonusy by mohly být větší

    Hlasů: 0 (0%)
  16. Nemám na to názor

    Hlasů: 1 (1%)
Hlasovalo hráčů: 36

Které časové období je pro vás nejlepší na GodRFův turnaj?

Kdy chcete další turnaj/speciální akci do GodRFa? Asi to bude turnaj čtveřic.

(můžete zvolit více možností, pokud můžete i v tu dobu)

  1. časově se mi hodí turnaj v PROSINCI

    Hlasů: 27 (20%)
  2. časově se mi hodí turnaj v LEDNU

    Hlasů: 32 (24%)
  3. časově se mi hodí turnaj v ÚNORU

    Hlasů: 43 (33%)
  4. kdykoliv

    Hlasů: 28 (21%)
Hlasovalo hráčů: 113